December 20, 2010

Aku: "awak..."
mr B: "ya..."
Aku: "kenapa awak sayang saya??"
mr B: "sebab hati saya kata awak adalah orang yang patut disayangi..."
Aku: "hmmmm...yeke?"
mr B: "yelah...awak,sebenarnya saya dah lama simpan soalan ini..AWAK CINTAKAN SAYA TAK??"
Aku: 'kenapa awak tanya macam tu?! awak tahu kan saya anggap awak sebagai KAWAN saya je...tak lebih dari itu...'(sepatutnya ini yang patut aku kata kan pada mr B,tapi....)
 "YA,SAYA SANGAT CINTAKAN AWAK !"
(ini yang aku beritahu dia...)

kenapa lah aku nih b**** sangat??!!!!
kenapa aku tak boleh nak berterus terang je dengan 'mr B'(nama samaran je) ??!!
kenapa aku mesti tipu dia??!!!
kenapa aku nak tipu diri sendiri ??!!
hati aku nih masih tertutup untuk menerima kehadiran orang baru !!
T_T

aku langsung tak cintakan dia....
aku cuma sayangkan dia sebagai seorang kawan je....
hmmmm..... T_T

sekarang nih,apa yang patut aku lakukan???!!!
berterus terang??
or
terus menipu 'mr B' n diri sendiri??



arigato gozaimas a.k.a thankyou;)

No comments: