December 17, 2010

PMR oh PMR ...

haish ! nape lah result kuar cepat sgt ??!! aku dah cuak giler dah nih bile dapat tahu yang 23 disember 2010 adalah tarikh yang paling TEPAT untuk aku pegi ambil result PMR !! dalam otak aku sekarang nih cume~

-ape keputusan aku ye?
-aku dapat 8A tak ek?
-nape cepat sangat?!!
-kena pakai baju sekolah kan pegi nanti??
-ape aku nak buat bile dah dapat result tu nanti??
-sape orang 1st aku kene bagitahu nanti??
-mcm mana kalw aku gagal??!!!
-mcm mana kalw aku terlampau nervous sampai pengsan kat situ??!!

hahaha.... !!! ini lah yang ade dalam kepala aku sekarang nih.... >,<
aku tak tahu lah ape yang akan jadi masa hari tu nanti...terpaksa lah aku tabah dan tawakal buat masa nih...

last word : may ALLAH bless me !! hahaha
arigato gozaimas a.k.a thankyou;)

No comments: