January 1, 2011

contest foto kiut-miut

Contest datang lagiiiiiii~
Saje murah hati nak bg korang-korang hadiah hehe

Syarat-syarat penyertaan:
  1. Mesti la ade blog sendiri.
  2. Follow blog Ka-Ching Preloved & Lipat's Bundle
  3. Letak banner kat side bar dgn kat entri dan linkkan terus ke contest ni.
  4. Buat entri simple tentang contest ni dan upload gambar yg PALING KIUT yg korang ade. Tak kesah la gambar adik ke, jiran ke, mak korang ke, ramai-ramai ke, diri sendiri ke...asalkan yg KIUT MIUT ^_^
  5. Sape-sape pun boleh join.. Lelaki/Perempuan.
  6. TIADA had umur ^_^
  7. Tinggalkan link kat comment tau!
Pemenang akan dinilai berdasarkan gambar yang PALING KIUT
Tarikh Tutup Penyertaan Pada
31hb Januari 2011
**sebarang persoalan boleh je Emailkan ke nuradzilah09@gmail.com

JOM JOIN RAMAI-RAMAI

 update: Zila rase pemenang ade 2 kot? 
i) gambar kiut baby/kanak-kanak
ii) gambar kiut dewasa hehe...
iii) Check penyertaan kat sidebar bawah sekali okeh? kalau nama korang xde cepat2 info Zila sebelom terlewat!



tadi aku jalan-jalan(blogwalking)  n ternampak pulak entry pasal contest nih...
setelah 5 minit memikirkan sama ada patut atau tidak untuk aku menyertai contest ini,
akhirnye aku telah mengambil keputusan untuk menyertai contest ini...hahaha..
 kat bawah ni lah gambar yang akan menjadi taruhan aku... :)



ini gambar budak yang paling comel+kiut+nakal+manja+suke menjerit n of kos yang paling aku sayang!!!!!!
amacam ??
kiut abes kan ?? hahaha....jgn jeles yaw ;)
okey lah...doakn aku menang k ;)

arigato gozaimas a.k.a thankyou;)

4 comments:

KNS said...

hehe...mcm sakit perut jeh tu..
tp memek muka mmg mantappppp =p

Anonymous said...

eeeee....comel nye budak kecik tuh ^^
tembam gile..rasa nak cubit2 jea pipi dye ;D

Hidaya Sarbini said...

hai..nk invite awk join contest saya =)

http://dayasarmila.blogspot.com/2011/01/contest-when-raining-day.html

Ka-Ching said...

ekspresi muke -_-"

agagaga gelak guling2

thanks join!