February 2, 2011

die wt lagi....


assalamualaikum...

kalau korang ada bace post aku yg sblm2 nih..
mesti korang tau ape yg aq mksdkn skrg nih...
hmm....

mamat sewel tu wt hal lagi !!!!
mamat nih memg nk kne penumbok sulong aku agaknye nih !!
tak abis2 nk cari pasal ngan aku lah !!!
haish !!

aku dah tak tau nak wat cmne lagi dah...
dah banyak kali aku kate kat die yang aku tak nk die ganggu aku....
tapi tu lah kn...
otak x center,mane nk faham bhse melayu kn...
hmm....

skrg nih...
perasaan benci aku kat die dah beretukar kepada perasaan SIMPATI...
aku simpati dengan diri die yang TAK FAHAM BAHASA MELAYU langsung !!!
haish!...
kesian betol lah die tu kn...
(aku pown dah t'ikut sewel mamt tu dah..hahaha)

-the end-
 notes : kepada sesiapa yang kurg fhm,sila klik sini




arigato gozaimas a.k.a thankyou;)

No comments: